22 Şubat 2014 Cumartesi

SOĞUK KAHVE

    Bu kitabı okumaya başladığımda önce "opsss noluuoruz olum, bu herif benim kitap okurken yarım kalmış, buz gbi olmuş kahvemi nerden biliyo laaaannnn" dedim ki... sonra kızım amma narsiste bağladın demek suretiyle silkelenip kendime geldim  :))

   Dikkat millet bu kitap yüksek dozda bağımlılık yapar, öyle baş ucu kitabı falan olamaz ...iki satır okuyup uyuma hayalleri kurmayın sakın ya da kurun da görün uyumak için can verirken şu sayfa bitsin tamam, yok bir sayfa daha ....diye diye sabahı bulucaksız :))) Şahsen ben uyumayınca gözleri panda style biri olarak vaktinizin bol ve boş olduğu anlara  kenar süsü yapmanızı tavsiye ederim...

   Vaktiniz bol ve boş ise dedim ama kalbinizin dolu veya boş olması yaralarızın kabuk bağlamış ya da hala oluk oluk kanıyor olması farketmez kendinizden çok şey bulacaksız ve eğer bir sevgiliniz varsa bazı sayfalar arasında korkuya kapılacaksız...yoksa sevdiceğiniz zaten her sayfa endişeli çevrilecektir... geçmişin yükünün geleceğe yansıması mayetinde bir aynaya bakış aynı zamanda... 
  Hep söylerim zaten "Bön bön Bakma KİTAP OKU" diye ama öncelikleriniz arasında SOĞUK 
KAHVE yer almalı...

Teşekkürler Ahmet BATMAN... güzel cümlelerinle 2 günümü güzelleştirdin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuz denetlendikten sonra yayınlanacaktır (;